اجاره دکور و تزیینات بله برون در 1402 + گل آرایی

اجاره تزیینات بله برون

اجاره دکور و تزیینات بله برون در 1402 + گل آرایی

اجاره دکور بله برون

اگر این مقاله را دارید می‌خوانید به احتمال زیاد مراسم بله برون در پیش دارید و حتماً قصد دارید تا با اجاره دکور بله برون و اجاره تزیینات بله برون خودتان را از سختی های تهیه تک تک وسایل و یا خرید آنها راحت کنید.

یکی از مراحل ازدواج در ایرانمون، مراسم بله برون هست. این مراسم، معمولا با حضور بزرگان فامیل و نزدیک‌ ترین اقوام به عروس و داماد ها برگزار میشه. دوران شیرین و جذاب نامزدی شما، بعد از مجلس بله برون ، شروع میشه که البته ما خیلی به اداب مراسم در این نوشته نمیپردازیم و صرافا تلاش‌مون ، راهنمایی شما نسبت تجهیزاتی است که در این مراسم مورد نیاز شما واقع میشه .

دیگه نیازی ندارید وقت بزارید و برای تهیه و یا اجاره وسایل بله برون به چند مجموعه مختلف مراجعه کنید، تمام تجهیزات مورد نیاز مجلس بله برون از جمله : وسایل پذیرایی مهمان گرفته مثل اجاره صندلی ، باند ، پنکه ، میز های بزرگ و عسلی ،ظروف پذیرایی و غیره تا وسایل تزیینی در مجموعه ما ، برای شما فراهم هستش.

دقیقا یکی از عواملی که بیشتر خانواده ها و زوج های جوان علاقه دارند تا اقدام به اجاره دکور بله برون یا کرایه تزیینات بله برون کنند همین بحث زمان‌بر بودن تهیه تمام تدارکات مراسم هست.

از همین رو آنها مایل هستند تا تمام بحث دکور و تجهیزات مراسم خود را به مجموعه های تشریفاتی بسپارند.

تا از سختی و هزینه‌های اضافی تهیه کردن تجهیزات و خدمات تم نامزدی در خانه راحت شوند .

قطعاً اجاره دکور بله برون بهترین راه حل است اگر خودتان وظیفه تهیه تک‌ تک وسایل را به عهده بگیرید و اگر دقیق تر بررسی کنید متوجه خواهید شد که هزینه های شما بیشتر نیز می شوند .

شاید ندونی چه اقلامی مورد نیاز هست تا آخره این متن با من باش ،تا بهت بگم. . .😊🎉

اجاره وسایل بله برون

1. کرایه تزیینات بله برون (جایگاه مراسم)

جایگاه شما مرکز توجه شماست از این رو می بایست جلوه بسیار خاصی داشته باشد .

تزیین جایگاه، همان قسمت گل آرایی مجلس بله برون شماست؛ که میتوانید به انتخاب دکور در طیف گسترده ای از تم‌های گل طبیعی و یا تم‌های زیبای گل مصنوعی اقدام نمایید .

برای مشاهده نمونه کار تم‌های گل آرایی مصنوعی و طبیعی در واتساپ ، تلگرام و یا ایتا به ما پیام دهید . ( همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد 09194624071 )


برای مشاهده انواع ” اجاره میز و صندلی مهمانان ” کلیک کنید


اجاره لوازم بله برون

البته شما می‌توانید با استفاده از استندها ، میزها ، بکگراندهای موجود در مجموعه‌ی ما، بر اساس سلیقه خود نیز اقدام به تزیین جایگاه نمایید و یا ، تزیین کل جایگاه را به مجموعه ما بسپارید .

اجاره انواع استند بله برون و جایگاه

1. ” استند بک گراند بله برون

برای پوشاندن فضای پشتی جایگاه و همچنین استندی بعنوان محل قرارگیری انواع گل آرایی و بعضا حریر آرایی در اجاره دکور بله برون میباشند .

که در مجموعه کبکبه انواع آنها موجود هستند از جمله : حلقه ساده ، حلقه مشبک ، چهارگوش و دیگر بکگراندها ؛ برای مشاهده استندها روی تیتر کلیک نمایید.

2. انواع “میز بله برون” تک و چند سایز

میز های بله برون برای قرار گیری تزیینات بله برون هستند، بیشتر در مقابل عروس و داماد یا در کنار جایگاه برای قراردادن هدیه ها و اکسسوری ها استفاده می شوند و البته باکس های هدیه و همچنین دسته گل و دیگر وسایل تزیینی و بعضاً برای زیبایی بیشتر از همان گل های متناسب با جایگاه نیز بر روی آنها قرار میگیرند.

لازم به ذکر میباشد تمامی میز های سه سایز ، در ارتفاع 60 ،80 و100 سانت میباشند .

که این میز ها مناسب برای تشریفات مراسم و مخصوص جایگاه تولید گردیده اند و با سه سایز های دیگر و موجود در منازل متفاوت هستند و ارتفاع بیشتری دارند.

3. صندلی عروس و داماد

شما می توانید از صندلی‌های میزبان مبلمان منزل خود استفاده نموده یا برای زیباتر شدن می توانید از دو مدل صندلی که در مجموعه کبکبه فراهم گردیده استفاده نمایید.

گرچه برخی مایل به نشستن در جایگاه بله برون نیستن بلکه بیشتر جایگاه را به عنوان محلی برای عکس برداری و خاطره سازی از این مراسم در نظر میگیرند.

4. گل آرایی بله برون

دیزاین گل آرایی بله برون یکی از پرطرفدارترین متدهایی که امروزه و در سال‌های اخیر در میان مردم رواج یافته .

شما عزیزان نیز می توانید گل آرایی مراسم بله برون خود را به عهده مجموعه کبکبه و همکاران ما بسپارید .

ما در تلاش هستیم تا بهترین‌ها را به بهترین نحو ممکن و نزدیک به آن چیزی که مد نظر شماست برایتان اجرا کنیم .

وسایل و گل آرایی بله برون

لازم به ذکر می باشد برای اجاره دکور بله برون شما می توانید با ارسال تزیین گل آرایی مد نظر خود برای همکاران ما ، از مجموعه ما استعلام قیمت نمایید .

ما در کبکبه برای آن دسته از مشتریان که مایل به پرداخت هزینه های مربوط به گل آرایی طبیعی بله برون نیستند ، چندین تم گل مصنوعی تهیه نموده ایم.

جهت مشاهده انواع دیزاین های گل مصنوعی بله برون می توانید از طریق پشتیبانی واتساپ با همکاران ما در تماس باشید تا آنها انواع نمونه ها را برای شما ارسال نمایند. ( پایین صفحه کادر سبز رنگ )

(( برای رفتن‌به اینستاگرام روی تصویرفوق کلیک نمایید ))

به نظر شما چه محتوایی متن این صفحه را تکمیل تر میکند .

منتظر ارسال محتوا های تکمیل کننده شما عزیزان هستیم . . .

نظرات (4)

مهدی

سلام دونم نه از این محصولات را میخواستم بخرم
فروش دارید
093084420** فاطمی

    امیر

    سلام . برای فروش و ارسال به سراسر کشور هم موجود داریم برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

م علوی

سلام. تشکر بابت کامل بودن اجناس سایتتون. چجوری میتونم نمونه کار های بیشتری از گل آرایی مصنوعی و طبیعی تون رو داشته باشم ؟

    امیر

    سلام . تشکر از خود شما بابت حسن توجه تون🙏.
    میتونید با ارسال پیام از طریق کادر سبز رنگ در پایین صفحات در واتساپ به ما پیام بدید .
    همکاران بنده در اسرع وقت نمونه کارها رو براتون ارسال میکنن.🙂

    ((در همین حین میتونید با مراجعه به “اینستاگرام کبکبه” از نحوه اجرا و برخی مدل ها بازدید کنید .))

×

سلام!

برای گفتگو واتساپی روی نماینده ما در زیر کلیک کنید((یا به شماره 09194624071 در پیامرسان "تلگرام" یا "بله" پیام دهید.))

× چگونه میتونم بهتون کمک کنم؟